Legfrissebb hírek
- Bor Pál kiállításmegnyitó - MEGHÍVÓ
- Kormányhivatali hirdetményeket 2024.05.15
- 2024.05.07 rendkívüli testületi jk.
- 2024.05.07 rendkívüli PÜB jk.
- HIRDETMÉNY
- Rendőrségi hírek - Drága biciklikre utaztak lebuktak
- Mobilizált Ügyfélszolgálat (KAB busz) 2024. május 22.
- Rendőrségi hírek - Szíriában szolgáló amerikai katonának adta ki magát
- Rendőrségi felhívás - Adathalász oldalon adta meg banki jelszavait
- 2024.04.24 soros testületi jk.
H I R D E T M É N Y lejárt okmányok cseréjével kapcsolatban
H I R D E T M É N Y
lejárt okmányok cseréjével kapcsolatban
A Veszprém Megyei Kormányhivatal Tapolcai Járási Hivatala felhívja a lakosság figyelmét, hogy a veszélyhelyzettel összefüggő rendelkezések alapján a 2020. március 11 és 2022. május 31. között lejárt személyazonosító igazolványok, vezetői engedélyek és útlevelek 2022. június 30-ig érvényesek.
Kérjük tisztelt ügyfeleinket, hogy a zökkenőmentes ügyintézés, a torlódások és a hosszan tartó várakozás elkerülése érdekében minél előbb gondoskodjanak a lejáró okmányok cseréjéről.
Az ügyintézéshez kérjük szíveskedjenek magukkal hozni a lejárt okmányukat, a lakcímet igazoló hatósági igazolványt (lakcímkártyát), a vezetői engedély cseréjéhez az orvosi alkalmassági véleményt.
A lejáró okmányok cseréjéhez nincs szükség előzetes időpontfoglalásra a kormányablakokban, de a várakozási idő minimalizálása érdekében javasoljuk az időpontfoglalást. (Időpontfoglalás telefonon: 1818, online: https://idopontfoglalo.kh.gov.hu/bejelentkezes)
A Tapolcai Járási Hivatal Kormányablak Osztály (8300 Tapolca, Hősök tere 15.) ügyfélfogadási ideje:
Hétfő: 8:00 órától 18:00 óráig
Szerda: 8.00 órától 18:00 óráig
Csütörtök: 8:00 órától 16:00 óráig
Péntek: 8:00 órától 12:00 óráig