Pályázati felhívás Utasellátó bérbeadásráról

Letölthető dokumentumok --- >>>

 

Badacsonytomaj Város Önkormányzatának Képviselő-testülete a nemzeti vagyonról szóló 2011. évi CXCVI. törvényben, az önkormányzat vagyonáról és vagyongazdálkodásának szabályairól szóló 3/2016.(II.01.) önkormányzati rendeletében előírtakra, és Badacsonytomaj Város Önkormányzata Képviselő-testületének 211/2024. (VIII.28.) képviselő-testületi alapján pályázati felhívást tesz közzé a MÁV Zrt.-től bérbe vett Badacsonytomaj 0320 hrsz-ú ingatlanon levő 19 m2 beépített területű vendéglátóépület megnevezésű kereskedelmi, vendéglátó-ipari és információs pont üzemeltetése tevékenység végzése céljából.

 

A hasznosítás módja: bérbeadás

 

A hasznosításra meghirdetett vagyontárgy adatai, műszaki állapota: 8261 Badacsony, 0320 hrsz-on levő, Badacsony vasúti megállóhelyen található 66625 m2 térmértékű ingatlanon levő 19 m2 beépített területű vendéglátóépület. Területe 19 m2. Megnevezése: ún. „Utasellátó”. Műszaki állapotát tekintve, rendeltetésszerű használatra alkalmas. Vagyon jellege: bérlemény.

 

Pályázaton részt vehet minden természetes és jogi személy vagy jogi személyiséggel nem rendelkező gazdasági társaság, aki az előírt határidőben a kiírási feltételeknek megfelelő érvényes pályázatot nyújtott be.

 

A pályázó a pályázat benyújtási határidejének letelte előtt az ingatlant bármikor megtekintheti, vagy arról információt kérhet.

  1. vagyontárgy adatai, műszaki állapota:
  2. 8261 Badacsonytomaj, hrsz. 0320 hrsz-on lévő, Badacsony vasúti megállóhelyen található 66625 m2 térmértékű ingatlanon lévő 19 m2 beépített területű vendéglátóépület
  3. területe: 19 m2
  4. megnevezése: ún. „Utasellátó”
  5. műszaki állapota: rendeltetésszerű használatra alkalmas
  6. vagyon jellege: bérlemény
  7. a hasznosítás módja: bérbeadás
  8. a pályázati feltételek meghatározása:
  9. Pályázat beérkezésének ideje, módja: szeptember 27. napja 10,30 óra kizárólag postai úton zárt borítékban a Dr. Végh Ügyvédi Iroda Dr. Végh József ügyvéd 8300 Tapolca, Batthyány u. 8. szám alatti címre (a borítékra rá kell írni „Pályázat Utasellátó bérbeadása”)
  10. Pályázat bontásának helye, ideje: szeptember 27. napja 11,30 óra Badacsonytomaji Közös Önkormányzati Hivatal Rózsakő terme (8258 Badacsonytomaj, Fő utca 14. földszint)
  11. Minimálisan megajánlandó: 4 000 000 Ft/év + rezsiköltség. A bérleti díj minden január 1. napjától az előző évi, KSH által közzétett infláció rátájával emelkedik, első alkalommal 2026. január 1. napjától. A bérlő kötelezettsége az üzemeltetéssel kapcsolatos közüzemi díjak megfizetése.
  12. Licitösszeg emelésének mértéke: 100 000 Ft.
  13. Óvadék: 400 000,- Ft, amelynek megfizetése a pályázat benyújtási határidejéig és a pályázati dokumentáció részeként benyújtva.
  14. Szerződéskötéssel kapcsolatos határidő: képviselő-testületi döntésről való kiértesítést követő 15. napig.
  15. A bérleti jogviszony időtartama: kezdete 2025. január 1. – 2029. december 31., határozott időtartam
  16. Pályázatot nyújthat be természetes személy és az Nvtv. 3. § (1) bekezdés 1. pontja szerinti átlátható szervezet.
  17. Pályázó külön nyilatkozatában vállalja – szerződéses keretek közé foglalásával egyidejűleg – hogy az ingatlanban igényes kereskedelmi, vagy vendéglátó-ipari vagy információs pontot üzemeltet a képviselő-testület előzetes jóváhagyásával. Pályázó ettől eltérő funkciókra nem pályázhat. Vendéglátó-ipari pályázó esetén legfeljebb 40 m2 közterület használatát is biztosíthatja a kiíró, pályázó által jelzett előzetes igény és a térképi részlet szerint.
  18. Pályázathoz csatolni kell az üzemeltetésre vonatkozó részletes koncepciótervet.
  19. Pályázó nyilatkozatában vállalja, hogy az ingatlan bérleti díját a bérleti szerződés aláírását megelőzően egy összegben átutalással teljesíti.
  20. Kizárólag az nyújthat be pályázatot, aki az önkormányzattal, illetve annak költségvetési szerveivel, gazdasági társaságaival perben nem állt, illetve nem áll, keresetlevelet sem nyújtott be velük szemben.
  21. Pályázó eredeti és hiteles igazolást köteles csatolni a köztartozás mentességről, illetve arról, hogy az önkormányzattal szemben nincs fennálló tartozása.
  22. Az ajánlati kötöttség időtartama 60 nap, amely az ajánlattevők nyilatkozatával meghosszabbítható.

 

 

A pályázatnak tartalmaznia kell:

 

  1. A pályázati felhívás mellékletét képező kitöltött, és cégszerűen aláírt ajánlati lapot.
  2. nyilatkozat arra vonatkozóan, hogy a pályázat feltételeit, és annak részét képező szerződés-tervezetben foglalt feltételeket elfogadja,
  3. nyilatkozat arra vonatkozóan, hogy legkésőbb a bérleti szerződés lejárta napján az ingatlant kiüríti és az önkormányzat birtokába visszaadja.
  4. igazolást arról, hogy a pályázónak a helyi önkormányzattal szemben nincs tartozása.
  5. NAV adóigazolás, hogy pályázó adótartozással nem rendelkezik, köztartozásmentes
  6. az ingatlan hasznosítására vonatkozó koncepciót
  7. A pályázó nyilatkozata arról, hogy hozzájárul pályázatának nyilvános ülésen történő elbírálásához
  8. Pályázó nyilatkozata arról, hogy személyes adatainak kezeléséhez hozzájárul, és annak Badacsonytomaji Közös Önkormányzati Hivatal számítógépes adatbázisában történő rögzítéséhez is hozzájárul
  9. A pályázó nyilatkozata arról, hogy tudomásul veszi és elfogadja, hogy a pályázatában rögzített koncepcióterv szerinti rendeltetést a birtokbavétel napjától kezdve a szerződésben foglalt határozott idő lejártáig fenntartja.
  10. A pályázó nyilatkozata arról, hogy tudomásul veszi és elfogadja, hogy a bérleményt a bérleti jogviszony fennállásának ideje alatt telephelyeként vagy fióktelepeként a cégjegyzékbe nem tünteti fel.

 

 

Amennyiben több ajánlat érkezik, és a legkedvezőbb ajánlatok közül legalább 2 ajánlat megegyezik, akkor versenyeztetési tárgyalást folytat le a kiíró, mely tárgyaláson az ajánlattevőknek a vagyontárgy bérleti díjára kell licitálni.          

 

A pályázat nyertese az a pályázó lesz, aki a versenyeztetési tárgyalás során a legmagasabb bérleti díj ajánlatot teszi.

 

A versenyeztetési tárgyalást a pályázat beérkezésétől számított 10 napon belül tartjuk, melyről az érintetteket külön értesítjük.

 

A pályázaton résztvevőknek óvadékot kell fizetni. A pályázati óvadék összege: 400 000- Ft.  A pályázat nyertesénél, illetve akivel szerződéses jogviszony jön létre, a befizetett óvadékot a pályázat kiírója kaucióként kezeli. A többi pályázónak a befizetett óvadék összegét 5 napon belül visszautaljuk.

 

Egy pályázó csak egy pályázatot adhat be.

 

A pályázati ajánlat eredeti példányát a mellékletekkel együtt oldalszámokkal kell ellátni és lapozhatóan össze kell fűzni. Az ajánlat oldalszámozása eggyel kezdődjön, és oldalanként növekedjen. A címlapot és a hátlapot, - ha vannak, - nem kell, de lehet számozni.

A pályázat minden oldalát – beleértve annak mellékleteit – is cégszerű aláírással (magánszemély: saját kezű aláírás, gazdálkodó szervezet: aláírási címpéldányon szereplő aláírás) kell ellátni!

 

A bérleti díj összegét szerződéskötéskor kell megfizetni.

 

A nyertes pályázóval a döntést kiértesítését követő 15 napon belül szerződést kötünk, melyet közjegyző általi közokiratba foglaltatunk.

 

Ha a nyertes ajánlattevő a szerződést saját hibájából az eredményhirdetést követő tizenötödik napig nem írja alá, a versenyeztetés eredménytelenné válik és a pályázati felhívást 15 napon belül újból közzé tesszük, valamint az óvadék összege nem jár vissza.

 

A pályázati felhívásban hasznosításra meghirdetett bérlemény előzetes egyeztetés alapján megtekinthető!

 

További információ a Badacsonytomaji Közös Önkormányzati Hivatal Badacsonytomaj, Fő u. 14. Műszaki osztályon Telefon: +36-87/571-274.

 

A pályázat kiírója fenntartja a jogot arra, hogy a pályázatot eredménytelennek nyilvánítsa.

 

 

Badacsonytomaj, 2024. szeptember 2.

 

 

 

                                                                                                     Krisztin N. László

                                                                                                         polgármester

                                                                                                               s.k.

 

Pályázati felhívás melléklete – (Kötelezően csatolandó)

Ajánlat magánszemély pályázó/átlátható szervezet esetén

(Nyomtatott nagybetűkkel és kék tintatollal, vagy számítógéppel kitöltendő)

 

Név:

…………………………………………………………………………………….

Születési név:

…………………………………………………………………………………….

Születési hely és idő:

…………………………………………………………………………………….

Anyja születési neve:

…………………………………………………………………………………….

Lakcím:

…………………………………………………………………………………….

Székhely:**

 

Adóazonosító jel:

…………………………………………………………………………………….

Adószám:**

…………………………………………………………………………………….

Cégjegyzékszám/

nyilvántartási szám:**

…………………………………………………………………………………….

Statisztikai azonosító:

…………………………………………………………………………………….

Képviselő neve:

…………………………………………………………………………………….

 

 

Személyes adataim kezeléséhez a pályázat elbíráláshoz szükséges mértékben hozzájárulok:*

igen/nem

Az ajánlattételi határidőt követő 90. napig ajánlati kötöttséget vállalom:*

igen/nem

A pályázati feltételeket elfogadom:*   

igen/nem

Az óvadék megfizetését igazoló pénzintézeti bizonylat másolatát csatolom:*   

igen/nem

Személyes adataim kezeléséhez a pályázat elbíráláshoz szükséges mértékben hozzájárulok:*   

igen/nem

     

 

Kelt: ………………… helyiség, 20…. év ………….. hónap ….. nap

 

P.H.

………………………….

Pályázó neve nyomtatott nagybetűvel

………………………….

Pályázó aláírása

 

Előttünk, mint tanúk előtt:

  1. tanú

Neve: …………………………………………….

  1. tanú

Neve: …………………………………………….

Lakcíme: …………………………………………

Lakcíme: …………………………………………

Személyazonosító igazolvány száma: ……………..

Személyazonosító igazolvány száma: ……………..

Aláírása: ………………………………………….

Aláírása: ………………………………………….

 

*Kérjük aláhúzással jelölje

** Átlátható szervezet esetén

 

  • 2 –

 

 

Mellékletek felsorolása:

1.     A pályázó árajánlatát, amely nem lehet kevesebb, mint a minimálisan megajánlandó



2.     Pályázó eredeti és hiteles igazolást köteles csatolni a köztartozás mentességről, illetve arról, hogy az önkormányzattal szemben nincs fennálló tartozása



3.     Üzemeltetésre vonatkozó koncepcióterv



4.     Átlátható szervezet esetén cégszerűen aláírt okiratba foglalt nyilatkozatot az Nvtv. 3. § (2) bekezdése szerint az (1) bekezdés 1. pont b) és c) alpontjában foglalt feltételeknek való megfelelésről**



5.     Az óvadék megfizetését igazoló pénzintézeti bizonylat másolata



6.     Jogi személy esetén 30 napnál nem régebbi hiteles kivonat cégnyilvántartásba, egyéb nyilvántartásba bejegyezett adatairól vagy annak hitelesített másolatát, valamint képviselőjének aláírási címpéldányát vagy annak hitelesített másolatát**



 

Kelt: ………………… helyiség, 20…. év ………….. hónap ….. nap

 

 

P.H.

………………………….

Pályázó neve nyomtatott nagybetűvel

………………………….

Pályázó aláírása

 

 

Előttünk, mint tanúk előtt:

1.     tanú

Neve: …………………………………………….

2.        tanú

Neve: …………………………………………….

Lakcíme: …………………………………………

Lakcíme: …………………………………………

Személyazonosító igazolvány száma: ……………..

Személyazonosító igazolvány száma: ……………..

Aláírása: ………………………………………….

Aláírása: ………………………………………….